Read between the lines, what's fucked up when everything's alright


Idag blev mycket bättre än jag trodde. Höll mitt seminarie under engelskalektionen, vilket gick helt ok. Skönt att ha det gjort. Analyserade tidningar (en svensk och en engelsk)... när jag var påväg hem fick jag ett intressant samtal och väl hemma väntade en fjällrävenväska. Den väskan var egentligen en julklapp men har inte funnits att köpa under de senaste månaderna, men nu så! En vinröd. Jättefin. Dock är den väldigt stel, måste gå in den, hehe!
Ikväll har jag sett på en västernfilm med kära far (allt för dig pappa)... dock är sånna filmer faktiskt spännande när man väl sitter ner och tittar på dom. Haha, PANG PANG PANG låter det mest...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0