Wish I had concentrated They said love was complicated But it's something I just fell into And it was overrated

Fick min flagga idag med posten. Den åkte direkt upp på väggen. Ganska nice måste jag säga. Som ni kanske märker så är det en hylla med engelskt tema. Harry Potter, Mika, Sam Beeton, Jelly Belly Beans och mina finfina converse, yes jag har mina skor på en hylla, inget fel med det!
Fick även min Burberry parfym hemskickad till mig idag, deras nya som smakprov. Luktade ljuvligt och allt gratis, ibland är Facebook bra, ibland.
Jag gillar våra måndagar, de är gosiga. Inte för långa och inte för korta, alldeles lagom. :)
Skulle bara säga det. Godnatt, närsom.

Kommentarer
Postat av: Sis

Snyyyygt! =) Min nya lya kommer ha inslag av London och Manhattan ;) xxx

2011-09-06 @ 14:49:23
Postat av: ronja

snyyyggg!

2011-09-07 @ 13:04:08
URL: http://byronja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0