If half of what you said is true, and half of what I didn't do could be different, would it make it better?



Denna bilden symobliserar motsatsen hur jag känner mig idag. Hade en lektion i skolan idag, vilket var en reodvisning om Gran Canaria, den gick helt ok. Sen stack jag hem och sov i 2 timmar. Det är inte alls likt mig. Jag har svårt för att sova, var som helst och när som helt. Det går inte, varken på flyg, buss, tåg, båt...nepp...oftast tar det 1 timme innan jag somnar på kvällen också....så därför väldigt konstigt att jag lyckades somna hemma, mitt på dagen med hög musik spelandes...men det var skönt och varmt.
Nu är det iskallt ute! Men när jag och Mathilda cyklade hem, diskuterade i de fina löven på träden, vackra fäääääääärger...Imorgon behöver jag inte åka till skolan, nice!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Varför kan alla hoppa högt förutom jag? :O

2011-10-13 @ 17:58:11
URL: http://photoandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0