She ran away in her sleep and dreamed of Para-para-paradise, Para-para-paradise, Para-para-paradise


Får bli en bild från Språkresan i Sidmouth. Här med den fina Anna. Saknar henne väldigt mycket! :( Hon är i London just nu, men är från Tyskland egentligen. Åh, många minnen med henne!


Nu ska vi se här. Tänkte berätta om alla mina planer och stuff som kommer ske närmsta tiden.

  • Måste ha ett Glee-marathon med Tanja, Tove och Anna så snart som möjligt!
  • 2 December blir det Malmö med mamma (:)) och se bla Darin. Över ett år sedan jag såg honom sist, så det ska bli extra kul. ( Ja, jag gillar fortfarande honom, vad trodde ni?!)
  • 10 December åker jag upp till Stockholm med pappa....DAM DAM DAM DAAAAAA vi ska se (sir) Paul McCartney live i Globen. Awesome. Alltså kommer jag ha sett en Beatlesmedlem live i mitt liv....nice!
  • 15 December blir det Tyskland med Tanja och Tove! Vi ska på julmarknad i Rostock...kommer bli jättekul och mysigt. Har aldrig varit på julmarknad i tyskland förr. Men Tove och Tanja har koll på vad som väntar. Jag kommer äntligen kunna få använda mina tyskakunskaper xD haha!
  • Julafton och nyår ofc!
  • 2 Januari...LONDON med Anna och Tanja. Ett ord - UNDERBART!

Kommentarer
Postat av: Tanja Swärdh*<3

Underbara planer! :D <3

2011-11-10 @ 17:40:22
URL: http://tanjaswardh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0