folks tell me everyday the world won't always turn your way, but i'm inclined to wait and see



Igår var jag på Väla med Tanja och Tove. Tove körde bilen eftersom hon nyss tagit sitt körkort, awesome! Fick köpt en lila klänning och ljusslingan ni ser på bilden. Finfint. Kvällen spenderades med Tanja, Glee och Gossipgirl +Tanjas pinnar! Haha...
Skriver på min naturkunskapsuppsats, det går långsamt framåt, finns så mycket som är mycket roligare att göra...hehe, men som jag och Tanja kom fram till idag - vi har aldrig lämnat in något försent så varför skulle det bli så nu?
Jaaao, btw läste ut The Notebook i måndags, tyckte inte den var jättebra, trodde den skulle vara bättre. Dock var den väldigt " Nicholas Sparks-aktig....yes, vill se filmen nu.
Vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Tanja Swärdh*<3

Inte glömma mina 20krspinnar! ^^ Va en ruuulig dag! :D <3

2011-11-27 @ 20:12:19
URL: http://tanjaswardh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0