It's the one you saw that day on the train. But you freaked out and walked away


Jag älskar julen. Speciellt tiden innan själva julafton. Snö, ljus, pepparkakor, lussebullar, julmusten och julmusiken. Åh jag älskar det. Du är väldigt välkommen julen.

Idag har jag och Tanja pratat om att åka jorden runt. Vi har tummat på att det kommer ske någon gång 2014...eller 2015...när vi har tjänat ihop pengar och jag varit aupair är det dags. Så det så. Det är en dröm.



Det är mindre än två månader till vi beger oss till London. Gud. Ska bli så mysigt. Aldrig varit där i vintertid. Älskar staden och att åka dit med underbara vänner och även träffa några vänner där +Sam är ju mer än underbart. Att sitta på ett café med sina shoppingkassar och höra brittiska runt sig - mmm!

 



Jag längtar tills jag får se detta med mina egna ögon. Kommer vara fantastiskt.



Detta kommer också vara fantastiskt. Ännu en dröm.



Detta kommer antagligen låta konstigt. Men jag vill sitta i skogen framför en brasa...Efter att ha sett alla Bear Grylls överlevnadspogram så är det det som verkligen ser så mysigt ut. Han sitter där mitt i ett äventyr och värmer sig. Det ser faktiskt underbart ut. Ska jag göra någon gång. Kanske i Kanadas skogar eller Alaskas....who knows....

 


Kommentarer
Postat av: Tanja Swärdh* <3

Nejnej, ingen dröm utan ett mål! :D vi ska! Vi måste! :) <3

2011-11-22 @ 09:54:40
URL: http://tanjaswardh.blogg.se/
Postat av: Tove

Åh vad mysigt allt låter! :)



Sv. haha ja nästinpå ;)

2011-11-22 @ 11:03:35
URL: http://topplare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0