So you think you can stone me and spit in my eye. So you think you can love me and leave me to die.

Saknar ibland att vara såhär liten och inte tänka på något utan bara göra.

Har suddad och gjort om nu i en halvtimme. Vet vad jag vill skriva, men det känns väldigt olägligt att göra det här. Men ja, bäst att det blir såhär. Man kan säga att det är en ny början.  Ett nytt kapitel, det kommer alltid finnas, men bakom mig.

Idag har vi provat studentmössor. Var en speciell känsla. Nästa år är det vår tur. Galet hur mycket jag ser fram emot livet efter skolan. Blev alltså en väldigt kort dag. Följde med Tanja hem och vi tittade Glee, underbart. Det är faktiskt kärlek. Nu ikväll har jag gjort inte alls mycket. Det är fredag, skönt.

Kommentarer
Postat av: Tanja Swärdh*<3

Aw va sööööt! ^^



Du gjorde rätt, det kommer bli bra :) Hihi

2011-11-12 @ 17:00:03
URL: http://tanjaswardh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0