Remember when I cried to you a thousand times

Får bli en bild på mig och söta Anna i bussen påväg hem från en dag i Exeter. Åh, när jag kollar på bilder från Sidmouth vill jag bara tillbaka! Mejlade henne nyss, som jag skulle gjort för ett tag sedan, men plugget var ivägen!

Idag var det en otroligt onödig skoldag, fast jag fick träffa Kaula, det är skoj! Har varit jättetrött idag, vet inte varför, jag sov gott inatt... alltså för någon natt sedan hände det igen. Det var en fågelspindel i min säng...sprang som vanligt och väckte mor och far...börjar tycka synd om dem...usch!

Nej, har inget mer vettigt att säga så jag går ner till pappa och läser lite i min roliga bok (not)! Hejhejtjaaaa!

Kommentarer
Postat av: Tanja Swärdh* <3

En riktig? Fågelspindel?! :o

2011-03-15 @ 21:23:41
URL: http://tanjaswardh.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Sv: Jag vet Sabina, och det är helt okej <3

2011-03-15 @ 22:18:49
URL: http://photoandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0