If today was a fairytale




Idag, ska jag vara effektiv har jag bestämt. Jag ska fixa skolarbete och övningsköra. Dammsuga och eftersom Anna inte drar med mig ut och gå ska jag träningscykla här hemma istället. Låter som både en bra och dålig söndag. Hoppas nu att jag verkligen tar tag i det och inte fastnar på Facebook och Twitter, som jag tyvärr brukar göra,hehe.

Ja, tyvärr såg jag Melodifestivalen igår. Spenderade kvällen med kusinerna. Måste ju säga att Eric Saades låt inte var världens bästa, men jag tror ändå det kommer gå bra i Tyskland för honom. Den var ju iallafall bättre än Dannys. Han sjöng club typ 54 gånger. Usch.




Kommentarer
Postat av: Anna

Till mitt försvar så var det faktiskt jättedåligt väder innan.. Sen så pluggar vi nu och är duktiga :)

jag hade tänkt gå en runda imorgon istället du kan följa med då om du vill och har tid? :) <3

2011-03-13 @ 15:29:43
URL: http://daytoseize.blogg.se/
Postat av: Sis

Haha, för Eric sjöng ju inte popular ex antal gånger :P X

2011-03-13 @ 17:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0