the truth is in your eyes

Gårdagen var skön, slutade tidigt och fick även sålt min iPad. Det firades med glass och...pengar! ;) Dock var jag duktigt och tränade bort den efteråt, hehe. 1 mil cykling, pilates, och hantlar stod på schemat. Känns faktiskt kul att träna...

Idag blev det också en kort skoldag, mest eftersom Kristian var sjuk. Efter skolan tog jag mig till Väla (som ska bli Sveriges största köpcenter) och träffade pappa. Vi fikade på Espresso House, jag tog såklart mudcake och te, väldigt gott te!

Ikväll blir det mest lugnt och ha mysigt!

takecare!


Kommentarer
Postat av: Sis

Ska bli välidgt kul att kika på dig när du tränar, hehe. Jag kommer sitta på första parkett ;) Asgött att du börjat iaf, tog bara sisådär några år av tjat :P Puss

2011-03-18 @ 19:10:50
Postat av: Bina

haha,Nej. jag får inte tiitta på dig, då får du inte titta på mig! :)

2011-03-20 @ 14:04:22
URL: http://threefireflies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0