Stop, don't say that it's impossible 'Cause I know it's possible

Tjoooo! Nu tänkte jag hoppa in i duschen. Dagen blev inte riktigt som planerat, men är nöjd ändå. Fixade lite skolarbete, städade rummet extra noga och har tränat ikväll! Känns skönt. Kommer antagligen ha träningsvärk imorgon, menmen, det är sånt man får ta!

Imorgonbitti åker mamma till Fuerteventura. Väldigt skönt för henne. Själv får man vara kvar i kylan...hehe. Får väl hoppas på lite vårväder denna veckan då....nepp, slutpratat för idag!

 

p.s såret på nosen min fick jag av bitchen i huset dvs min katt. Aj!


Kommentarer
Postat av: Sis

Ge henne en bitch slap nästa gång. She deserves it! Puss

2011-03-13 @ 22:15:27
Postat av: Anna

Sv: Haha, japp kom på det sen men det kanske inte spelar så stor roll. :) japp, du betyder också mycket för mig skulle inte klara mig utan dig heller :) <3

2011-03-14 @ 19:02:03
URL: http://daytoseize.blogg.se/
Postat av: Celine Broman's Blogg

vilken elak katt haha :)



SV: Tack bina! :D

2011-03-14 @ 19:17:13
URL: http://zezze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0