Is it possible Mr. Lovable is already in my life? Right in front of me or maybe you're in disguise


två färska bilder på Sam Beeton.

God morgon!

Igårkväll myste jag med Vicky! Det var trevligt! Vi såg på Letters to Juliet, en bra film, eller en vacker film kanske man ska säga...Fick också åka bil med henne, haha, det var en konstig känsla! ;)
Idag blir det plugg. Fotouppgiften, samhällen, texten och sedan tänkte jag också läsa lite i boken vi fått - ett öga rött. Jag tycker inte om skrivspråket i boken, gaaaaah, men det blir väl bättre när man kommit längre....hoppas jag!
Ikväll blir det att hälsa på kusinerna, ska bli trevligt!
Nej, nu ska jag ta tag i mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0