And I can see you years from now in a bar, talking over a football game

Tja allesammans!

Vet ni vad jag gör? Nej....jag pluggar. Chockade ni blev nu, det vet jag. . . höhö! Nej, men seriöst. Sista rycket. Imorgon ska skiten in och även datorn. Sadface. Vill inte lämna in den! Blir en datorlös sommar iår! Huuuuh? Hur ska jag klara detta? Jaja, det löser sig nog.

Snart är det sommarlov, kan knappt fatta att tvåan redan är slut. Det har nog varit ett utav de kämpigaste åren i mitt liv, 8an var värre dock, men det var pga av andra skäl, inte plugget.

Sommmmmmmmaaaaaaaaaar = London = Glad Sabina!

Nu ska jag fortsätta med allt viktigt. Kan ju meddela att jag såg matchen igår, tänk om Zlatan hade fått sitta på bänken hela matchen, då hade det sett annorlunda ut!

pusssss


Kommentarer
Postat av: Tanja Swärdh* <3

Awh fin bild på Bina :D



Tvåan har varit bajs! Om man bara tänker på skolarbeten ^^

2011-06-08 @ 21:19:54
URL: http://tanjaswardh.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tycker att tvåan är mycket jobbigare än 8:an... :(

men vet du? IMORGON ÄR DET SOMMARLOV!!! :)



Sv: du är en soffpotatis!!!

2011-06-09 @ 11:56:28
Postat av: Anna

jag tycker att tvåan är mycket jobbigare än 8:an... :(

men vet du? IMORGON ÄR DET SOMMARLOV!!! :)



Sv: du är en soffpotatis!!!

2011-06-09 @ 11:57:40
URL: http://daytoseize.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Den matchen hade kunnat vara annorlunda på många sätt då ja...

2011-06-09 @ 15:25:31
URL: http://photoandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0