aldrig ska jag glömma dig

snygging, snygging, snygging!

Söndag. Svårt att komma upp imorse eftersom det var fest hos Mathilda igår, men jag kom upp, glad och "låtsas"pigg, huhu! Hade lovat syster att spela tennis med henne, så så blev det. En aning svårare än väntat och en aning jobbigare med solen stekandes, men det var skoj! I eftermiddags blev det golf, yes, en aktiv Bina minsann! Gick helt okej, kunde gått mycket mycket värre om man tänker på hur trött jag var...Nu ska det iallafall bli grillat, muuuuuuuuuums och imorgon åker Jag, Anna och Kaula upp till Göteborg (Where The Action Is) kommer hem på onsdag! Ska bli skojeliskojskoj!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Lite små avis för att ni ska iväg. Och tack för igår! Det var toppen.

2011-06-26 @ 20:21:13
URL: http://photoandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0