It's not like I'm giving up who I am for you but for someone like you it's just so easy to do

Ojojojoj! Om en vecka är jag och Victoria i London! Igår kom hon hit så planerade vi bla allt vi ska göra! Nu börjar feelingen komma, åh, jag älskar verkligen London och det ska bli så kul! Vi ska göra allt det man ska göra + en hel del till. Här om dagen frågade Sam Beeton mig om jag kom till UK i sommar...så han skrev upp mig + Victoria på " the guestlist" så vi får komma in gratis och träffa Sam och dessutom gå på en gratis festival som egentligen skulle vara ganska dyr! NICE. Kan inte fatta att jag ska få träffa Sam!
Åh, det kommer bli så kul hela Londonresan! :D



Dessutom har jag lite annat och längta till innan dess!
På måndag fyller jag 18 år.
På onsdag är det sista delen av harry Potter ever. Sorgligt men skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0