Look at the stars, Look how they shine for you,

Som sagt var jag i Göteborg för några dagar sedan och Where The Action Is var underbart! Jag och Anna testade på vuxenlivet och bodde i min syster lägenhet i två nätter, haha vi handlade och gjorde mat, vi är duktiga....hehe!
I allafall var det fulltproppat med folk men helt okej ändå. Vi såg bland annat Paolo Nutini, var lite rädd att det skulle bli för jazzigt och tråkigt, men icke. Fyfan vad bra han var live!! Daniel Adams Ray var också sjukt bra, åhhh synd att man inte är hemma när han kommer till Skåne, lätt att jag hade viljat se honom live igen! Men bäst var nog Coldplay, jag brukar inte lyssna på dom jätteofta, men alltså, shit helt klart värt att se dom live, fyfan vad bra, åhhhhhh! Ni skulle varit där...och när Chris Martin spelat första tonen i Viva La vida började publiken inleda låten med introt, underbart var det!
Har lite videor på det som jag ska lägga upp senare, men ni får nöja er med mobilbilder just nu. Fick inte ha med min kamera in för mitt objektiv är 18-70, vilket var för stort, gränsen gick vid 55...så som tur var fick Anna ha med sin...men jaja, man ser vad det är på bilderna och videorna från mobilen är riktigt bra! :)

& nu är det 1 juli. 11 dagar till 18 år och 14 dagar till London! Lovely!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Ni verkar ju ha haft det toppen! :)

2011-07-01 @ 23:43:56
URL: http://photoandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0