that's when I need you most, that's when I see your ghost

Idag ska jag vara lite random och skriva 5 saker jag vill få sagt.

  • 7 månader är snart avklarade utan godis eller nagelbitning, wohoo! Jag köpte jättemycket Jelly Belly Beans i London, med smaker som toasted marshmallow, chocolate pudding, strawberry cheesecake..osv lite andra sorter än i harry potter, hehe! Dock kan jag ju inte mumsa på dom förrän året är slut...fast jag funderar på att fortsätta med nyårslöftet,så det kan bli tajt...
  • Min mobil (aka Humphrey) har nu världens finaste skal...
  • Jag tycker verkligen att man ska se filmerna Charlie St Cloud, Beastly och 127 hours...
  • Jag saknar London extremt mycket.
  • Idag övningskörde jag, 150km/h... det ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0