do you come here much, I swear I've seen your face before?

Dag 08 - Mina Drömmar

Oj, var ska jag börja? Hehe. Jag har väldigt många drömmar, vissa står på min "att göra innan jag dör" lista... Men annars är det väl att jag ska bo i England med en snygg britt, ha två barn och en hund. Min man får gärna spela gitarr och sjunga, höhö. Jaooo, eheh, ja enkelt sagt är att jag drömmer om en fin familj, att resa och få se massor av platser runt om i världen och att bli journalist...typ...eller vi pratar väl om sådana drömmar? Inte sådana som man har när man sover väl? Isåfall vet jag inte vad jag ska skriva för mina drömmar är otroligt konstiga, antingen handlar de om morötter, fotbollsarenor eller människor jag aldrig träffat, eller om godis...weird, jag vet...


random bild, utsikten från vårat klassrum, ungefär lika weird som mina drömmar...öhhöhö


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Måste säga att jag diggar bilden!

2011-01-20 @ 21:41:26
URL: http://photoandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0