It's like a dream, no end and no beginning

Dag 07 – Mina föräldrar



Här har ni dem! Mor & Far. Ja, jag är lite liknar inte något av dem på utseendet, kan bero på att jag är adopterad? Höhö. Men jag älskar dem och jag är jätteglad att jag kom just hit till min familj. Kunde ju egentligen hamnat var som helst.
I allafall, jag älskar dem jättemycket. Mamma är dagisfröken och pappa pilot. Pappa älskar prylar och är ett kakmonster. Han är lite av en datorfixare och mor min tycker om att se kärleksdraman och äta kex och ost. De båda vill mitt bästa, vilket märks väldigt mycket, ibland för mycket hehe, men det är så föräldrar ska vara...tror jag iallafall! :) Älskar er!
Bilden är från Grekland 2010



Kommentarer
Postat av: Sis

puss på mamms o papps <3

2011-01-19 @ 19:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0