through trouble and strife



NICE!
Idag blev jag medlem i hans record club, vilket betyder att varje månad kommer jag få en skiva hemskickad med någon/några låtar på direkt från Sam Beeton från England. Hur nice är inte det? Dessutom är jag första svensken, mihih! Kul att han meddelar det på facebook också och därigenom sin twitter! :) Engelska pojkar och deras musik är ju inte annat än underbart! Nu har jag något att se fram emot varje månad!

Dessutom jag är klar med NATURKUNSKAPEN & den otroligt sega och tråkiga boken " hur man botar en fanatiker". Nu jag bara psykologiuppsats, filosofi, foto och lite annat smått och gått kvar...innan vi börjar på något nytt...That's life...

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja verkligen! Jo om Skåne blir aktuellt för honom och det passar för mig så är det mycket möjligt att vi ses där! Hihi, vore roligt :)

2011-01-16 @ 21:25:48
URL: http://aboutlina.blogg.se/
Postat av: Tanja Swärdh* <3

Va najsigt! :D Skönt att du är klar med både naturkunskapen och boken! :)

2011-01-16 @ 22:29:16
URL: http://tanjaswardh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0