This is real, this is me

Dag 01 - Det här är jag
Folk skulle nog vilja beskriva mig som en blyg 17 årig, men det är jag verkligen inte. Folk som känner mig vet att jag kan vara helt galen och galet tramsig ibland och verkligen inte blyg.
Jag kan inte leva utan musik.
Jag bor i Skåne, vilket jag inte gillar. Skånska är verkligen en jätteful dialekt och jag vill flytta härifrån så fort så möjligt.
Jag tycker om Liverpool FC (mycket pågrund av Fernando Torres), ja jag gillar spanska landslaget också. Jag älskar gräva information om folk, kanske lite väl mycket ibland och jag hatar att dansa.
Jag tycker om att få folk att skratta och jag älskar choklad.
Det får räcka :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Du vill flytta pga dialekten? låter smart

2011-01-13 @ 23:08:09
Postat av: Tanja Swärdh* <3

Hata att dansa?! :o Sabina du är galen! ^^

2011-01-14 @ 09:20:04
URL: http://tanjaswardh.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Du är väldigt bra på att få en att skratta. Jag är glad att du finns och att du råkar bo i Skåne just nu. Du har fått mig att le så många gånger fast att allt kännts piss. Tack<3

2011-01-14 @ 13:55:31
URL: http://photoandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0