But can you feel this magic in the air?

 

Ojojoj, nu är den klar! Vad tycker ni om designen? Den är fortfarande färgglad, annars känns det inte som Sabina Morsing...Jag är ganska nöjd, eller ja jag är nöjd. Känns dock väldigt ovant att ha allt på andra sidan men jag vänjer mig nog snart! :)

Det är fyra dagar kvar på lovet, typsikt. Jag vill verkligen inte tillbaka till skolan. Borde nog plugga lite imorgon. Om jag har tur kan det bli start av nyaste säsong av Smallville ikväll, de vill säga om jag hinner, jar har massa och göra som jag borde ta tag i. Det är tråkigt.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Din nya design är snygg! :D

2011-01-06 @ 19:01:42
URL: http://photoandi.blogg.se/
Postat av: Sis

Gilla designen! Dock är bilden på Mika snyggast! ;)x

2011-01-06 @ 21:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0