You can't run and you can't hide You and me gonna touch the sky

Idag hörre ni har det hänt en del saker som är värda att nämnas i denna blogg.
Började dagen två timmar senare än vanligt. Dock fick det bli buss till skolan eftersom skåne har fått ta del av en storm så tågtrafiken var kaos. Flaggstänger som var avbrutna, hustak och altaner som var förstörda var lite av underhållningen på resan till skolan. Väl framme var det dags för idrott - tennis. Det var väldigt kul, även om jag var sämst, hehe. Men jag gillade att smasha bollen, speciellt mot Bea...för hon smashade mot mig....Sen fortsatte skoldagen som vanligt med svenska b - usch vad seg lektion och sedan matte.

Väl hemma öppnade jag min mejl och såg att jag hade fått ett mejl av Eurosport där det stod Grattis Sabina! Oj tänkte jag och läste vidare. Det visade sig att jag vunnit en Ipad. Oj. Visst, många tror nog att det är ett skämt, men Eurosports hemsida skämtar nog inte, det får vi hoppas iallafall! Vi får se om den dyker upp, lovar att berätta då. Men vad ska jag med en Ipad till? Jaja, tävlingen var jag med i för någon månad sedan och gick ut på frågor och motivering. Min motivering var usel, så jag förstår inte hur jag kunde vinna. Luck I guess. Men en 4000kr Ipad är inte helt fel. Nog om det. Nu ska jag vara duktig och fortsätta pluggeliplugga matte och äta chokladkakorna jag såg i skafferiet. Japp, jag är en fetknopp - eller kommer att bli. Tjaaaaaaaa så länge!


Kommentarer
Postat av: Sis

Du är fet på insidan din söta gottegris! Time to hit the gym, babe! X

2011-02-08 @ 22:33:48
Postat av: michelle

Åhhh, jag är avis på dig! Fett kul med en ipad ju :D GRATTIS igen, lucky girl :)

2011-02-09 @ 19:53:02
URL: http://michibelle.blogg.se/
Postat av: Beatrice

haha vi får fortsätta smasha på tisdag :D

2011-02-09 @ 22:46:29
URL: http://passionated.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0