It's never been easy for me to find words that go along with a melody

Verkligen ingen bra bild på mig, men I don't care ...hehe. Las upp mest för att visa min undersöta (blandning mellan underbar och söt) mugg som är köpt på Disneyland i Paris för cirka 10 år sedan, men de är jättemega fina, visst? Det är Nalle Puh, Pluto, Musse, Pinocchio, Tingeling och Törnrosa som syns här på bilden, men det är fullt av disneykaraktärer på andra sidan också...väldigt söt och fin måste jag säga! Okej, detta ska inte bli ett inlägg om en mugg....

Idag är det 1 februari, shit tiden går så fort! Idag invigde jag månaden med ett par converse på fötterna och badminton på idrotten. Mycket roligt var det och Mat - Hilda skötte sig utmärkt! (hon som höll i lektionen) Kan också meddela att en utav 12 månader är nu avklarade när det gäller mina nyårslöften - great!

Nu ska jag ock mamma se på New Moon och äta semla...och kladdkaka....och dricka te. Mys. Imorgon har jag studiedag, sjukt skönt! Haj!


Kommentarer
Postat av: Sis

Ey, vaddå kränge! :P

2011-02-02 @ 11:57:53
Postat av: Tove

sv. haha ja absolut och det tycker jag du ska, det är ju så gott, kladdkaka är inte lika smaskigt dock ;) tack det ska jag ! :)

2011-02-02 @ 12:00:57
URL: http://topplare.blogg.se/
Postat av: Anna

Hoppas att ni hade det trevligt :)



Sv: Jo, jag kan prata med dig men jag vill inte vara till besvär, det finns värre problem än de jag har.

Men saker har förändrats igen och jag lider av det.

2011-02-02 @ 13:37:48
URL: http://daytoseize.blogg.se/
Postat av: Tanja Swärdh* <3

naw vilken söt mugg! :) Väldigt Sabina ^^ Duktigt jobbat med nyårslöftena :D



sv: Haha, okej, jag lovar att inte lägga upp någon bild på en riktig spindel ^^

2011-02-03 @ 11:25:26
URL: http://tanjaswardh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0