It's time to be a superhero!

Hejdär!

Tänkte att jag skulle sammanfatta mitt år. Det är ju bara några dagar kvar och jag kommer ha fullt upp till dess, först upp till Göteborg och fira nyår med syster och hennes kompisar och sen hem igen för att åka till London.

Detta året har varit kanon faktiskt!

2011
  • Åkte upp till Vemdalen och åkte skidor med pappa och Marika - jättemysigt och jag lärde mig snowboard ordentligt
  • Jag vann en Ipad som jag sedan sålde och blev en resa till London rikare
  • Jag åkte upp till Stockholm med Tanja och Anna, vilket var jätteskoj och mysigt!
  • Where The Action is med Anna och Kaula. Såg bla Coldplay, Daniel Adams Ray och Paolo Nutini live.
  • Jag åkte till London med Victoria, en resa som jag verkligen tyckte om! Fick även träffa Sam Beeton. Det var lycka.
  • Gran Canaria med Anna och Tanja!
  • Darin med mamma på Malmö Arena
  • Paul McCartney i Globen med pappa, (och Darin) hehe!
  • Rostock med Tanja och Tove
  • Julafton och nyår

 

Hoppas på ett lika bra nästa år, men just nu låter det kanon

2012

  • London med Anna och Tanja
  • Thailand med Tanja
  • Kanske en skidresa med pappa, marika och max
  • Bal och student
  • Gran Canaria med släkt och familj
  • Kanske tågluffning med Mathilda
  • USA - LA, SAN FRAN och Grand Canyon (min dröm uppfylls)
  • Förhoppningsvis aupair till julen 2012 i London

(inte mina bilder)

 

Gott nytt år på er!

(lyckades hålla mina nyårslöften - inget godis och ingen nagelbitning!)


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Du verkar ha haft en toppen år, och nästa kommer säkert bli grymt!



Sv: Tackar! Och vi vet båda att kvällslivet är dött, det närmaste liv vi hittade var vid preem och volvo-tuffingarna!

2011-12-29 @ 13:08:24
URL: http://photoandi.blogg.se/
Postat av: Lina - fotoblogg

Härligt du! (:

2011-12-29 @ 14:13:16
URL: http://liiinasfoton.blogg.se/
Postat av: Sis

Vilket toppenår! :D

Jag är helt säker på att nästa kommer bli ännu bättre eftersom du kommer fira in nyårsafton med några av de bästa! ;) xxx

2011-12-29 @ 18:00:55
Postat av: Katta

Lyx Thailand, vill också dit!!

2011-12-29 @ 21:08:00
Postat av: Mathilda

Sv: Absolut! Han har fantastisk röst!

2011-12-31 @ 14:46:53
URL: http://photoandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0