My tummys turnin' and I'm feelin' kinda home sick. Too much pressure and I'm nervous



Hej allesammans!
Igår var jag som sagt i Malmö och såg bla Darin. Den mannen är seriöst bäst. Han började med att sjunga en bir från Party In The Usa...vilket var sjukt bra. Han sjöng även Viva la Vida, You're Out Of My Life, Space Cowboy, Need you now (Duett med Jill Johnsson), Go West, Billie Jean/Beat it, När vi gräver guld i Usa och några till. Andra som var med var Sanne Salomonsen (mammas favorit :)), Peter Johansson, Kate Ryan och Henrik Hjelt. Det var verkligen en show med temat USA. Åh, det var underbart!
Innan vi åkte dit åt jag och mamma på en mexikansk resturang. Jag tog en fisksoppa med världens största mussla i. Dock var det kanske inte jättebra att äta den, för idag har jag ont i magen...:(! Men det var en jättemysig dag igår. Dock kom vi hem vid 2 inatt, så det var väldigt jobbigt att gå upp imorse...tur att det är helg!
Ska lägga upp videod när de sjunger Gräver Guld I Usa och någon mer senare!

Imorgon kommer Marika hem. Ska bli trevligt! Ska även till Tanja imorgon och julbaka! :)

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Sv: Så lite så :)

Tack så hemskt mycket du!

2011-12-04 @ 23:13:50
URL: http://photoandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0