I may say it was your fault, because I know you could have done more

Bakade med Anna idag. Mycket trevligt. Blev cupcakes. Rosa, blåa och lila, som ni ser på bilden! Blev även några hallon & blåbärmuffins. Väldigt goda. =)


Trevligt att träffa Batoul också! Hon kom och hälsade på i skolan idag eftersom hon har lov i London. =)

Funderar på att gå och lägga mig. Känns som om det behövs. Mina ögon svider och mitt huvud gör ont...inte för att klaga, så ska jag försöka lindra det med en kopp te, en bok, the kooks och sömn! Hörs imorgon! =)

Kommentarer
Postat av: Sis

Mums mums men sötast är du ;)

Jag är inte alls avis för imorn drar tjejligan ut på picknick med cheesecake och vin i det fina vårvädret =) Xx

2011-04-08 @ 22:40:57
Postat av: Markustine

Just passing by, tripped over your site really. Still, looks nice.

2011-08-23 @ 17:36:46
URL: http://markustine.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0