man måste dö några gånger innan man kan leva


Hallå Hallå!

Idag har det varit en händelserik dag! Vaknade tidigt av en syster som kommer in på rummet och är allmänt eh, gosig? Jaja, sen blev det en simtur med Victoria på badhuset, vi fick dock vara i den varma poolen eftersom de var ett dansk simläger på besök som tog upp hela stora bassängen, lite synd, men det var väldigt trevligt ändån!
:)
När jag kom hem stack vi till Väla och jag fick med mig en pall hem. Hehe. En lila så den var mycket fin. Passar perfekt på mitt rum! :)
När vi kom hem hjälpe jag pappa med att städa och fixa uterummet, finfint!
Sedan ringde Annapanna och ville ut och fotografera så då fick jag träffa henne med. Hon dödade knopparna på träden, :( dum flicka! Men vi gick utan jacka, hihi hoppade vi över våren?...känns nästan mer som sommar....jaja, I like it alot!
Ikväll blev det grillat, dock inte första gången iår, fick det ju hos Tanja innan i veckan, men det var mycket gott att sitta i uterummet och äta grillat! Good feelings!

Nu ska jag sova. sova. sova. Jag är så trött att jag nästan faller ihop. Hehe, Icke bra. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0