She would never be free When I was around.

day 03 – a song that makes you happy
Har lagt upp denna innan. Men denna låten eller videon+låten gör mig glad.  Speciellt runt 0.52 när John och Paul tittar på varandra och skrattar, fiiiiiint! Jag blir så glad, de är så fina och deras musik, mums. Dessutom blir det ännu bättre när Paul är vänsterhänt och John högerhänt...hihi


Har varit en lång helg. Fredagen hos Kaula var trevlig hehe, Bilder kommer att komma upp. Vi bakade kanelbullar och åt pizza. Lördag och Söndag var det barnloppis och LBSstudion var där. Lite extra pengar tjänades. Det var gott!
Nu ikväll har jag tränat och sett på smallville. living the dream...not!
Pusssss

Kommentarer
Postat av: Sis

Höhö, du glömde nämna pizzan :P

Kan du få in lite systerystertid i ditt busy life innan jag drar tillbaka till Götet tror du?! ;) x

2011-04-04 @ 11:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0