Little darling, the smiles returning to the faces


Tjooooooo, what a day. Filosofiprovet är framflyttat, puuuuuh. Nu kan jag fokusera på SV Nationella imorgon. Ska hålla ett tal om namn. Kan bli spännande. Skolan var helt okej. Jag gillar vår skola, förutom allt plugg dådå! :)
När jag kom hem hade jag fått post. Väntade inte efter, det men det hade kommit post från Sam. Hihi, då blev jag på bra humör. Han hade skickat skivan han glömde att skicka förra gången, en lapp där det stod " Sorry" på. ( Dock visar jag framsidan av lappen på bilden) och även ett armband. Jag gillar Sam. Men det visste ni ju redan.

Nu ska jag fortsätta på talet, äta kyckling och ut och springa en runda! Vädret är så fint!
POOOOOOSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0