"I would cross the world for you ,even through the pouring rain"


Detta inlägget är om en viktig person för mig.
Tänka sig att det nu har gått månader sen vi började prata och att han faktiskt befinner sig på andra sidan jordklotet....
Konstigt nog så vet jag att han finns där oavsett vad mitt problem är, även om jag aldrig träffat honom så vet jag att jag har honom. Det är en underbar känsla att kunna komma någon så nära som är så långt bort.
Inte så svårt att tro, men det var Darin som gjorde så vi börja känna varandra...Hans förebild är Darin och Darin är min idol...passande!
En dag kommer vi träffas, det vet jag! Förmodligen i Sverige.
Serge är en otroligt bra och förstående vän och han är som en bror för mig.
Ville bara säga att han betyder otroligt mycket för mig! pusspuss.

Kommentarer
Postat av: SERGE BAUZA

sister, u know. I feel it too. you are like a sister i another part of the world, we have a nice and hopeful Chemical speaking. I appreciate soooooo muuuuuuucccchhhh thats from you and its true. we will be together some day , i am sure ^^

and then, we can do all things we love to do ^^ puss puss sister thank u ^^

2010-09-23 @ 18:59:58
URL: http://facebook.com/srg.uy
Postat av: michelle

kommer bli ni någon dag! om du inte lyckas knipas Darin det vill säga ^^<3

2010-09-23 @ 20:55:36
URL: http://michibelle.blogg.se/
Postat av: Anna

Vem betyder mest sa du? :( taskigt, känner mig lite träffad faktiskt... :( ;)

2010-09-23 @ 23:20:12
Postat av: Mathilda

Nej men vad sött :) Och hans kommentar gjorde det ju inte sämre heller :)

2010-09-24 @ 11:56:30
URL: http://photoandi.blogg.se/
Postat av: Sis

Finfint inlägg och ännu bättre svar! Trevlig bror du har :) puss

2010-09-24 @ 12:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0