i wish you were here



Detta klippen är underbart, söt pojken med bra musik!

Det är ju faktiskt så att det finns en anledning till varför min blogg heter just vad den heter. Historian är kort - jag älskar Fireflies av Owl City och har gjort sedan första gången jag hörde låten.
När man lyssnar på hans låtar inser man hur bra de faktiskt är, vissa bättre än andra.
Jag fick för mig att skriva till honom och berätta att jag verkligen gillar hans musik. Jag har skrivit till han innan också, och det roliga är att man alltid får ett svar. Här är det senaste svaret av Adam Young som han heter.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Vi ska se honom, så är det bara.



Sv: Tackar :)

2010-09-20 @ 22:35:48
URL: http://photoandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0