you can speak right to my heart

Image and video hosting by TinyPic

Tjabba tjena hallå!
Jo, ni ser att jag blinkar för fullt. Höhö. Tyckte det var kul att klabba med photoshop istället för att göra något vettigare.
Min dag har varit trevligt idag, förutom att jag hade sönder skolan idag? Höhö, det var väldigt pinsamt. Jag klev över två internetsladdar och fastnade och rev ner hela uttaget...Det var inte meningen. :(. Usch vad hemskt.
Jaja. Nu är det HELG, wiiihoooo! Ska bliva mycket skönt. Börjar att inleda helgen med entrecôte (kött) till middag och sedan fredagsfinal i Idol 2010 med popcorn. Trevligt. Trevligt.

Kommentarer
Postat av: Sis

Perfa! Nu blev jag glad, fick ju se dig lite levande =) jag saknar dig xxx

2010-10-08 @ 20:00:13
Postat av: michelle

haha så söt :D

visst är det lätt att göra roligare grejer som PH istället för vettiga saker som att plugga?...

2010-10-09 @ 09:06:13
URL: http://michibelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0