please god explain cause I don't understand

Nu ska ni få höra något roligt. Eller roligt är det kanske inte...Jag har nu börjat på min svenska och har kommit igång på riktigt, känns mycket skönt. Jag har även hunnit göra psykologin och lite spanska. Mycket bra av Bina enligt mig.
Idag har det regnat väldigt mycket. Hemskt. Fast mysigt också. Har lyssnat ett antal gånger på Mikas "Rain" och Darins "Why does is rain"... det gav mig en mer mysig känsla av regnet faktiskt!
Imorgon är det fredag, wiihouuu - HELG! Jag gillar helgerna, fast jag tycker om att vara i skolan också, dock inte allt arbete, men that's life, höhö.
Just nu är det lite tomt utan syster hemma. Hon bor ju i Göteborg på riktigt nu. Hennes post kommer inte hit längre...lite sorligt.
Måste också inflika att Mathilda höll på att missa tåget idag. Väldigt ovanligt.

Kommentarer
Postat av: Beatrice

haha vad händer med Mathilda :O det var verkligen ovanligt!

2010-10-07 @ 20:44:23
URL: http://passionated.blogg.se/
Postat av: Beatrice

haha jag med men denna var liten och jag höll mig på avstånd ;)

2010-10-07 @ 21:01:09
URL: http://passionated.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0