'cause you are my paradise


Dåså, äntligen klar med svenskan. Ska bara hitta ett sätt att skapa ett innehåll. Skönt att ha det ur vägen. Den har varit en tung börda. Nu ska jag plugga spanska, på något konstigt sätt tycker jag det är mycket roligare att plugga glosor än att skriva en uppsats. Varför vet jag inte...
Ikväll ska jag se The Vampire Diaries!
Jag kan också meddela att det är nio dagar till höstlovet. För mig är det Gran Canaria som gäller. 10 gånger har jag varit på Gran Canaria och fler lär det bli. Det är ett andra hem. På bilden ser ni anläggningen vi alltid bor på. Nu tänker ni säkert, "vad tråkigt att bo på samma ställe alltid", men vet ni vad? Varje år är speciellt och det blir inte uttjatat. Det är ett paradis.
Nej nu ska jag pluggeliplugga, höstlovet har ju inte börja riktigt ännu.

Kommentarer
Postat av: michelle ♥

Men bor man på samma ställe blir det ju mer "hemmakänsla" som du säger, skitmysigt ju :D

2010-10-21 @ 22:18:01
URL: http://michibelle.blogg.se/
Postat av: Sis

Jag kollade också på Vampire diaries! :O dock bara typ 10min i slutet... men jag tänkte på dig ;) X

2010-10-22 @ 08:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0