I wanna get to know you, but I don't know who you are




Igår var jag och Anna i Malmö för att se Olle och Jay. Stack dit efter skolan.
Måste också nämna att på tåget dit, haha, satt en engelskman (snygg) och prata med en svensk...Han svenska hade jättedålig engelska...eller inte engelska utan uttal. Han bara:
Aj fink ajm gåd in english. Aj dånt lok at televisjon, aj lörn wenn aj, jo nåw, wrajt and eh reeeding & Tä trajn is in a qu, a qu line. NEJ, wat is the word får, jo nåw, trajn roulling on? & Ja, ajm mer...MOOR...
Alltså det var jättekul att lyssna och engelskmannen, gah, underbar! Hans dialekt! Han bodde 40 miles utanför London. Mums! ;)

Jaja, det var trevligt att träffa Jay och Olle (som är grymt snygg i verkligheten). De båda fick signera min älsklingsconverse, Olle med silverpenna ;)! Linnea sa jag hej till...hon var inte lika viktig.

Imorgon ska jag se på Harry Potter och Dödsrelikerna - ÄNTLIGEN! Ska se den med Marika och Pappa, mysigt!








Kommentarer
Postat av: malin

svar; finns ingen snyggare än våran bebbe Darin ;)

2010-11-25 @ 17:18:49
URL: http://maliinagneta.blogg.se/
Postat av: Michelle

Jag är inte lite avis på dig just nu!! :o

2010-11-25 @ 21:23:06
URL: http://michibelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0