You put your arm around me for the first time

(ni känner nog igen denna låten, hihi)

Ett par nya skor inköpta. Blev ett par som är lite mer passbara än converse i snö och slask. Skorna var extremt dyra så nu är jag pank. Får önska mig pengar i julklapp, höhö.
Igår var det idolmys med klassen. Det var väldigt mysigt måste jag säga. Dock tyckte jag synd om Weise som åkte ut. Åh, han grät. snutte. Men Olle skulle vara kvar så det var ändå skönt att det blev Weise..dock tycker jag inte om Linnea eller Minnah! Måste också säga att Jay, fy fan vad han är grym!
Efter det såg vi på någon film...ehum a cup of love, tror jag den hette. Den var sådär. Sorlig.
Somnade sent, hade serious talk med Mathilda och Michelle innan vi somnade..haha ;)
Nu ikväll kommer kusinerna elelr ja åtminstonde en hit. Det var ett tag sedan sist, så det blir säkert trevligt!
Ha en trevlig helg.


Kommentarer
Postat av: Beatrice

haha det tycker inte jag, har aldrig tänk på det innan.



Hade ni mer serious talk när jag somnat? :O

2010-11-20 @ 17:24:11
URL: http://passionated.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0