Oh it kills me inside to let you go, but I have to move on, you hurt me so



(redigerad bild? yes. Helsingborgsfestivalen 2010)
Idag fick vi besök av en bloggerska som gav oss tips. Jag insåg hur trevlig det skulle vara att lyckas och kunna åka till New York. Det skulle verkligen vara underbart. Nu ska vi fan slita!
Imorse när jag vaknade ville jag somna om. Sängen var så skön. Dock känns det som måndagarna faktiskt är en utav de dagar som är mindra krävande i skolan, så jag klev upp...och det blev faktist en helt okej dag.

Dissa inte låten, lyssna på den.

Kommentarer
Postat av: Tanja Swärdh* <3

Vi ska slita som bara den för att komma dit! :D

2010-11-17 @ 18:44:04
URL: http://tanjaswardh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0