gonna make you my baby, wanna make you my baby

 

Lala, åh vilken härlig dag...eller vi kan låtsas iallafall. Typ heldöd när jag vaknade imorse, somnade på bussen och hade överskottsenergi i skolan. Jag har fått gjort en hel del ändå idag. Redigerat bilder från Gran Canaria, facebook nästa, skrivit klart min debattartikel och nu håller jag på med en typ av reklamanalys...jag kan inte hjälpa att jag är så duktig, höhö...(not) Har också mejlat runder lite och vem vet, kanske blir det något skoj snart...men det berättar jag bara om det verkligen blir bestämt. Vill också meddela att det ska bli otroligt skönt med teori på idrotten imorgon. Jag är lite lat av mig...hihi. Ikväll blir det Smallville, dusch och tidig läggtid.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Du har varit dukitg idag ju! :D

2010-11-22 @ 21:30:38
URL: http://photoandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0