No hope, no love, no glory, No Happy Ending


Bilder frå life.com

Denna killen är UNDERBAR! Han har leendet, rösten, stilen, håret, känslanenergin, musiken, ögonen...allt!
Jag sitter här och pluggar på provet om upphovsrätt osv. Det är faktiskt intressant. Mikas musik är väldigt bra att plugga till, tyvärr blir jag enormt sugen på att se honom live när jag hör hans låtar nuförtiden!
Tänk att musik kan betyda så mycket för en. Musik gör mig glad och lycklig!
Snart är veckan slut (!) Haha. På fredag ska jag till Karlshamn och se Darin och på lördag blir det Green Day på Ullevi. :) Det ska bli skoj både och! På söndag blir det Väla med Anna. (det har jag lovat henne).
Jag satt och kollade ställen på Kreta som jag vill besöka istället för att arbeta på datorlektionen idag, jag blev så otroligt sugen på att sitta på ett flygplan bort från Sverige och till värme, hav, strand och sol!
Jaja, nu ska jag plugga vidare!


Kommentarer
Postat av: Anna

japp, se det har du flicka lilla :)

2010-05-31 @ 21:22:50
Postat av: Linda

Sv; Scissorhands är så JÄVLA SÖT<3

2010-06-01 @ 08:32:21
URL: http://chestersflikka.blogg.se/
Postat av: Anonym

Stop being so lovesick about my husband to be! xxx

2010-06-01 @ 15:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0