to kiss the ground

Idag tänkte jag ta min dag baklänges. Hoppas att det inte gör något.
Jag sitter här och lyssnar på ljuv musik och snackar med en Anna och en viss Sergio. Anna vill köpa en kavaj och Sergio vill äta mat. Jag bakade pizza innan jag satte mig här. Jag är grym på pizzabak! Men vi hade inga gröna goda oliver, så det fick bli en pizza utan oliver (skandal). Sen har jag varit ute och fått kall vind på mig. Jag missade golfträningen och fick träna själv...med pappa. Det var trevligt! När väl min träningsgrupp kom träffade jag Linné. Det var också trevligt. Innan golfen har jag skrivit hur man bakar kladdkaka på spanska och innan dess såg jag på Smallville.


Det är bara 6 dagar kvar till Karlshamn och en vecka till GREEN DAY! Wiiie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0