(freitag)



Jag förstår mig inte på vädret. Det är ju maj månad och ändå är det grått och trist ute. Fast det kanske är lika bra eftersom jag ändå behöver plugga en jäkla massa. Det fick bli en "strand" bild i dagens inlägg, Sverige har verkligen fina vita sandsträndet (not)... man kan ju fråga sig vad jag gör på bilden?! Haha, jaja.
Idag känns det som det är söndag, men det beror ju på att vi är lediga. Mycket skönt att vara ledig, även om den ledigheten består av mkt plugg som sagt...men jag ska inte klaga!
Väcktes av syster imorse, eller ja pappa ännu tidigare men han skulle iväg och spela golf...Syster ville iaf ha med mig ut och springa vilket vi hade snackat om igår, men tror ni jag orkade, nej? Lat som jag är låg jag kvar ett tag till, tills jag satte mig här...
Vi får väl se vad denna dagen har att bjuda på..(hoppas något gott) =)

Är min rubrik inte klockren! ;) Ni vet fredag på tyska och frei = fri! Vart får jag allt ifrån?


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, jag kommer ihog när jag tog den bilden på dig. Du blev så sur och ville att jag skulle ta bort den.. men det gjorde jag inte (busigt)

Det var då vi var i Ängelholm och vi blev jagade av ett bi.. kommer du ihåg? Det var lite läskigt.



Hoppas att du får mycket gjort. Kramar

2010-05-14 @ 13:26:53
Postat av: bina

höhö. jodå jag kommer ihåg att du blev jagad av ett bi nu när jag tänker efter. Fast som tur var blev du icke stucken!. Du är mkt busig, det har du alltid varit!

puss!

2010-05-14 @ 14:33:23
Postat av: hanna

glögggggen!

2010-05-14 @ 22:35:04
URL: http://hannavjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0