Eyecandy



Jag är hemma från skolan idag. Jag har panik och näsan rinner. Igår lämnade jag in religionsarbetet. Skönt att ha det ur vägen. Amish-folket var faktiskt mycket intressant ämne. Idag kommer jag skriva mycket på samhällen. Ämnet jag valt där är självmord. Som ni märker är det mycket plugg nuför tiden...
Imorgon är det fredag, sen är det bara två veckor tills sommarlovet. Helt sjukt vad tiden har gått snabbt!
& detta sommarlovet kommer bli det bästa på länge, det känner jag i tårna!


Kommentarer
Postat av: Anna

Naww, titta vovven! guchiguchh :D

2010-05-27 @ 10:44:21
Postat av: Linda

Fin bild! :)

2010-05-31 @ 20:33:14
URL: http://chestersflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0