21 Maj 2010


ser ni så fint det har blivit, det är grönt och vackert!
nu får min näsa ge sig, i ena stunden rinner den och i andra stunden är den täppt!
Det var exakt en vecka sen jag bloggade, jag har icke haft tid eller ork.
Nu är det fredag, wiiihiiuooo. NP i matte idag, sista delen, skönt!
Ikväll ska jag träffa Linné, det ska bli väldigt trevligt, jag gillar henne, hon är snäll.
Imorgon blir det att fira min kära kusin som fyller 16 år - vi är lika gamla nu ett tag, tills den 11 Juli för då fyller jag 17, mohaha!
Igår fick jag mer info om språkresan, jag ska bo hos en ensam tjej. Hon har två katter, så jag överlever säkert!


Kommentarer
Postat av: Ahlberg

Du har så mycket skoj grejer planerade ><



Sv: Dina kände jag till ;) Du är nog en av de som förstår hur jag känner när det kommer till att ha sett mina favoriter.

2010-05-22 @ 09:40:05
URL: http://photoandi.blogg.se/
Postat av: Vicky

Haha, Jag tycker om dig med, du år också snäll :)<3

2010-05-23 @ 19:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0