Awesome


Bild från min prao på HD 2008

Jag kan verkligen inte sluta lyssna på Magnus Weideskogs skiva Unga Hjärtan!
Den spelas nästan hela tiden...när jag bortar tänderna, diskar, pluggar..osv... den är fantastisk!

Idag är det en vecka kvar till finalen i Globen. Och ni vet ju vem som ska vinna?!
Jag har även tittat upp tåg och tider till Mika i Köpenhamn. Så nu har jag lite koll och det känns väldigt skönt!
Nu ska jag göra matte, engelska och svenska tror jag.

Imorgon hoppas jag på att få träffa Linné! :)


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Jaaaa det märks/hörs jämt! Men visst den är bra. Vissa slingor bara "fastnar"!

2010-03-06 @ 15:54:18
Postat av: Anna

Du är så duktig sabina som tar tag i skolarbetet.. :)

Ja, Magnus Weideskog är sååååå bra!

Du är medveten om att du får agera resledare nästa måndag för risken finns att jag springer iväg från dig och det vill vi inte va med om... :)

2010-03-06 @ 21:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0