GREEN DAY@Ullevi 2010

Bilderna är kanske inte så bra, men jag hade inte tid och fokus att fotografera. Dessutom hade jag bara den lille skitkameran med mig....jaja några bilder blev det.
Konserten var jättejättejättegrym! Billie Joe Armstrong, Mike Dirnt & Tré Cool var på strålande humör och taggade som fan! Konserten varade i tre timmar och det var tre timmar av glädje! Förband var Johnossi och Joan Jett. I love Rock'n'Roll fick igång publiken!
Hela konserten var så underbar att det inte går att beskriva med ord! & gissa hur glad jag blev när han sjöng Hey Jude, då dog jag! Dessutom lyckades jag tränga mig längst fram, vilket var mitt mål, en konsert är extra bra om man står längst fram!

Green Day @ Ullevi 5 juni 2010 = AWESOME


Kommentarer
Postat av: martha.

sv: Tack :]

ja,jag har sett det (:

2010-06-07 @ 14:29:31
URL: http://marthajohansson.blogg.se/
Postat av: Syster

AWESOME var ordet- fucking AWESOME! :D

Green Day <3

2010-06-07 @ 17:15:26
Postat av: e l i i i n

svar; ja! de var grymt bra! ;]

jag skulle också gärna stått längst fram.

2010-06-08 @ 13:43:44
URL: http://ijustwannajump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0