'Cause I will be there by your side



Nu kan äntligen mitt sommarlov rulla igång på riktigt. Jag var i skolan och gjorde matteprov idag...men nu är det ingen skola på ett långt tag!
Imorgon har jag min första golfmatch i Araslöv...får se hur det går! På torsdag är det dags för semester - KRETA! Ska bli jätteroligt! :) Ska försöka ta många vackra och roliga bilder och även att bli lite brun. Marika säger att jag är blek som en vampyr :(...
Antagligen kommer jag inte blogga nått mer innan torsdag, för jag har inte börjat planera min packning ännu...så jag har lite panik!


Låttips:
 BWO - Rise To The Occasion
Green Day - Peacemaker, See The Light, Viva La Gloria (Little Girl)


Kommentarer
Postat av: Anonym

but hey, who doesn't like vampires nowdays??? ;)

puss

2010-06-15 @ 15:21:56
Postat av: fadia

du är inte ensam om att vara blek som en vampyr kan jag ju säga! haha.. Ha det så kul i kreta! :)

2010-06-17 @ 22:13:05
Postat av: Linda

Darins nya låt Can't Stop Love är RIKTIGT bra:D<3

2010-06-24 @ 12:26:22
URL: http://chestersflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0