like no one, you take the pain away

Star Pilots...haha inte för att vara taskig men det var underhållande när han i mitten dansade

Sen kom Darin & ni behöver inte undra...han är alltid bäst! Han sjöng tre låtar och sen stack han snabbt eftersom han skulle upp till Malmköping. Jag hann iaf "klappa" honom på ryggen och vinka i bilen till honom...haha en Nickelodeonbil :D
Vid halv sju träffade jag Victoria :) Det var ett tag sedan :D

Vid halv sju träffade jag Victoria :) Det var ett tag sedan :D

Träffade även Mathilda där, vilket också var mycket trevligt! Trots att hon tog med mig till en scen med vrål?

Victoria, Mathilda och Dennis i Helsingborgs hamn :)

PUSS!

HAHAH, jätteful bild! Jag gillar inte Calle men han fick vara en del av min sko så nu är den signerad och fin av Calle :)

The Poodles var ju också där så Kicken fick också signera den när vi ändå var igång :)...dock skrev han över nästan hela skon :(

& grädden på mosen...jag hittade den efterlängtade TORRES tröjan...underbart! :D

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad kul att se Darin!!

2010-07-31 @ 20:50:15
URL: http://chestersflikka.blogg.se/
Postat av: Vicki

Tack så mycket för denna dag :) vi måste ses igen snart! :) <3 snodde dina bilder som du kanske ser i morgon..:P puss puss

2010-08-01 @ 00:10:52
Postat av: Linda

Sv: yeah, han e snygg!

2010-08-01 @ 22:17:48
URL: http://chestersflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0