Lalalalaaaa

 
Johan Krafman


 Här friar Andreas till mig...nej skoja bara han har nyss signerat min sko, höhö...



Tjaaaaaaa!

Höhö, nu kommer bilderna från Landskronakarnevalen när vi såg Johan Krafman & Andreas Johnson...enjoy!
Igår såg jag på Kick Ass, den var ju inte så dålig som jag trodde den skulle vara...dock var den inte jättebra heller. Nu har jag sett den iaf.


Imorse var det bara jag och syster hemma så jag bakade scones :)! Jag vet, jag är duktig! Ikväll kommer Anna panna & vi ska se på Dear John

Nu ska jag fortsätta lyssna på Jesse McCartney


Kommentarer
Postat av: fadia

fina bilder och vad söta ni är på den sista bilden :)

dear john är skit bra!!

2010-07-22 @ 15:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0