"Muy loco"


Jag gillar egentligen inte att titta på fotboll. Men det är något speciellt med VM. Visst i början var det inte så viktigt men nu när det närmar sig final är det jättespännande!
Jag håller som ni nog kan gissa på Spanien. David Villa är en favorit och även snyggingen Fernando Torres (även om han sistnämda var väldigt passiv igår på planen och blev utbytt i andra halvlek). Det ska bli spännande att se matchen på onsdag och jag hoppas hoppas att Spanien vinner mot Tyskland...Uruguay eller Holland...kvittar... men allra helst Holland. Spanien & Holland i final!

Idag har det varit en lugn dag. Jag började läsa Harry Potter & Dödsrelikerna igår och har redan läst mer än hälften. Konstigt att jag minns så lite av den, känns som allt jag läser är nytt vilket gör boken extra svår att lägga ifrån sig.

Ikväll spelade jag kubb mot mamma & pappa och gissa vem som vann 2 utav tre gånger? Självklart jag ;). Jag tror jag fick all min vinnarkraft av jordgubbarna jag åt innan!
& en vecka kvar i mitt 16åriga liv! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0